GLES Kandidierendenstudie Europawahl 2024, Social Media Accounts GLES Candidate Study European Election 2024, Social Media Accounts

DOI
Identifier
DOI https://doi.org/10.4232/1.14384
Related Identifier IsNewVersionOf https://doi.org/10.4232/1.14362
Related Identifier IsNewVersionOf https://doi.org/10.4232/1.14326
Metadata Access https://api.datacite.org/dois/10.4232/1.14384
Provenance
Creator GLES
Publisher GESIS
Contributor Roßteutscher, Sigrid; Debus, Marc; Faas, Thorsten; Schoen, Harald; Weiß, Julia; Binder, Barbara; Bäuerle, Joscha; Aulbach, Maximilian
Publication Year 2024
Rights Alle im GESIS DBK veröffentlichten Metadaten sind frei verfügbar unter den Creative Commons CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication. GESIS bittet jedoch darum, dass Sie alle Metadatenquellen anerkennen und sie nennen, etwa die Datengeber oder jeglichen Aggregator, inklusive GESIS selbst. Für weitere Informationen siehe https://dbk.gesis.org/dbksearch/guidelines.asp?db=d; All metadata from GESIS DBK are available free of restriction under the Creative Commons CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication. However, GESIS requests that you actively acknowledge and give attribution to all metadata sources, such as the data providers and any data aggregators, including GESIS. For further information see https://dbk.gesis.org/dbksearch/guidelines.asp
OpenAccess true
Representation
Language German
Resource Type Dataset
Version 3.0.0
Discipline Social Sciences
Spatial Coverage Germany