Wahlkampf-Medieninhaltsanalyse, Printmedien (GLES 2013) Campaign Media Content Analysis, Print Media (GLES 2013)

DOI

Content coding

Berichterstattung der Printmedien im Erhebungszeitraum.

News coverage of print media during the field period.

Nicht-Wahrscheinlichkeitsauswahl: Bewusste Auswahl

Identifier
DOI https://doi.org/10.4232/1.12293
Metadata Access https://api.datacite.org/dois/10.4232/1.12293
Provenance
Creator GLES
Publisher GESIS Data Archive
Contributor Schmitt-Beck, Rüdiger; Schmidt, Sebastian; Schäfer, Anne; Krewel, Mona; Kaukal, Malte
Publication Year 2015
Rights Alle im GESIS DBK veröffentlichten Metadaten sind frei verfügbar unter den Creative Commons CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication. GESIS bittet jedoch darum, dass Sie alle Metadatenquellen anerkennen und sie nennen, etwa die Datengeber oder jeglichen Aggregator, inklusive GESIS selbst. Für weitere Informationen siehe https://dbk.gesis.org/dbksearch/guidelines.asp?db=d; All metadata from GESIS DBK are available free of restriction under the Creative Commons CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication. However, GESIS requests that you actively acknowledge and give attribution to all metadata sources, such as the data providers and any data aggregators, including GESIS. For further information see https://dbk.gesis.org/dbksearch/guidelines.asp
OpenAccess true
Representation
Language German
Resource Type Dataset
Version 1.0.0
Discipline Social Sciences
Spatial Coverage Germany