Einkaufsgewohnheiten der Bielefelder Bevölkerung.
Themen: Bekanntheitsgrad ausgewählter Geschäfte;Einkaufshäufigkeit in diesen Geschäften; Informationsquellen überEinkaufsmöglichkeiten; geplante Anschaffungen; Angabe derbekanntesten Bielefelder Fachgeschäfte für ausgewählteProduktgruppen; Bekanntheitsgrad und Nutzung von Zeitungenund Anzeigenblättern.
Demographie: Alter; Geschlecht; Familienstand; Konfession;Schulbildung; Berufliche Position; Berufstätigkeit; AnzahlEinkommensempfänger; Haushaltseinkommen; Haushaltsgröße;Haushaltszusammensetzung; Befragter ist Haushaltsvorstand;Charakteristika des Haushaltsvorstands; Haushaltsführende Person.
Interviewerrating: Wochentag des Interviews.
Zusätzlich verkodet wurde: Interviewdatum.
Shopping habits of the population of Bielefeld.
Topics: degree of familiarity of selected stores; frequency ofshopping in these stores; sources of information about shoppingopportunities; planned acquisitions; specification of the mostwell-known Bielefeld specialty stores for selected product groups;degree of familiarity and use of newspapers and advertising flyers.
Demography: age; sex; marital status; religious denomination; schooleducation; occupational position; employment; number of recipients ofincome; household income; household size; household composition;respondent is head of household; characteristics of head of household;person managing household.
Interviewer rating: weekday of interview.
Also encoded was: date of interview.
Mündliche Befragung mit standardisiertem Fragebogen
Oral survey with standardized questionnaire
No specific information
Auswahlverfahren Kommentar: Quotenauswahl